17 مرداد

جشنواره نوازندگی باغ هزار آوا

فراخوان جشنواره نوازندگی پیانو و گیتار آموزشگاه باغ هزارآوا

موسسه فرهنگی هنری باغ هزارآوا در نظر دارد  به منظور ایجاد انگیزه و اشتیاق در بین هنرجویان عزیز آموزشگاه ، با امید به بهبود کیفیت آموزش و استمرار در مسیر هنری آنها جشنواره نوازندگی ساز های پیانو و گیتار را برگزار نماید  .

هدف از برگزاری این جشنواره ارزیابی هنرجویان عزیز است و تقدیر و ارج نهادن به تلاش و پشتکار آنها که هنرمندان آینده ایرانمان هستند .

_ شرکت در جشنواره برای همه هنرجویان آموزشگاه باغ هزارآوا آزاد است و ثبت نام هنرجویان در این جشنواره با هماهنگی و راهنمایی استاد مربوطه میسر می باشد .

_ هنرجویان محترم می توانند در یکی از سبک های " موسیقی کلاسیک " و " موسیقی ایرانی " و " موسیقی پاپ و آزاد " و در 4 گروه سنی الف ( 4 تا 8 سال ) ب (  8 تا 12 سال  ) ج (  12 تا 17 سال)   و د (  17 سال به بالا   ) شرکت نمایند .

_ اجرای هنرجویان توسط اساتید خود ارزیابی می گردد .نفرات منتخب به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

_ تاریخ اجراهای مقدماتی جشنواره از 15 مهر ماه سال جاری و اجراهای نهایی از 15 آبان  ماه آغاز خواهد شد .

_ هنرجویان گرامی می توانند برای شرکت در جشنواره حد اکثر تا تاریخ 7 / 6 / 1403 با  هماهنگی استاد خود ثبت نام کرده و استاد مربوطه اسامی را به دفتر آموزشگاه اعلام نماید  .  

جهت کسب اطلاعات بیشنر و دریافت دفترچه راهنمای جشنواره به سایت آموزشگاه به نشانی www.hezaravaacademy.com   بخش جشنواره مراجعه نمایید .